W tym miejscu znajdziesz kilka rad i wskazówek przydatnych
na stronie internetowej ESSKA.

Jesteśmy firmą handlową z tradycjami, która zajmuje się sprzedażą artykułów technicznych na potrzeby rzemiosła i przemysłu. Nasz zespół składa się pracowników posiadających wyksztalcenie techniczne i inżynierskie oraz wieloletnie doświadczenie, którzy chętnie Ci pomogą, proponując rozwiązania zgodne z Twoimi potrzebami. W wielu przypadkach jesteśmy w stanie zaoferować również rozwiązania indywidualne, podając wyspecjalizowanym w danej dziedzinie dostawcom przekazane przez klienta wymagania techniczne.

W naszym sklepie internetowym, korzystając z funkcji koszyka, możesz również złożyć zapytanie dotyczące niezobowiązującej oferty.
W tym celu należy skorzystać w Koszyku z opcji „Złóż niezobowiązujące zapytanie“.

W naszym sklepie nie trzeba się logować, by złożyć zamówienie lub zapytanie. W ten sposób chcemy maksymalnie uprościć korzystanie z naszego serwisu.

Gdy składasz u nas zapytanie o radę, ofertę lub artykuł albo dokonujesz zamówienia, Twoje dane są zapisywane w naszym systemie. Zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych obchodzimy się z nimi z należytą starannością i przekazujemy je osobom trzecim tylko za Twoją zgodą.

Jeżeli zarejestrujesz się, korzystając ze znajdującego się w prawym górnym rogu pola "Konto klienta", Twoje dane adresowe zostaną zapisane w naszej internetowej bazie danych, dzięki czemu przy następnej wizycie nie będziesz musiał ich ponownie podawać.
Po dostarczeniu do nas Twojego zamówienia, otrzymasz najpierw wygenerowane automatycznie z naszego serwera potwierdzenie o wpłynięciu Twojego zamówienia. Zgodnie z prawem umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta dopiero wraz z potwierdzeniem zamówienia z naszego systemu gospodarki towarowej, zawierającego również ewentualne koszty dodatkowe, jak np. opłaty frachtowe itp., ale masz prawo od niej odstąpić.

Jeżeli nie składasz zamówienia bezpośrednio poprzez nasz sklep internetowy, lecz poprzez telefon, faks czy e-mail, w przypadku zamówień o wartości do 50,- euro netto musimy - ze względu na większe nadkłady administracyjne z naszej strony - doliczyć dodatkową opłatę w wysokości 17,50 euro netto za zamówienie poniżej wartości minimalnej.
W podziękowaniu za Twoje pierwsze zakupy otrzymasz od nas w prezencie bon o wartości 5% wartości Twojego zamówienia netto. W tym celu należy się po prostu zarejestrować w panelu Moja ESSKA lub przy pierwszym zamówieniu skorzystać z opcji "Nowa rejestracja".

Na końcu swojego zamówienia w panelu konta klienta możesz zrealizować bon i dopisać jego wartość do swojego salda. Wartość ta zostanie automatycznie uwzględniona przy Twoich następnych zakupach online.

Pamiętaj, że wypłata nadwyżki nie jest możliwa.
Jeżeli uda się Ci zwerbować dla nas nowych klientów, którzy dokonają zakupów za pomocą funkcji sklepu internetowego, w podziękowaniu otrzymasz od nas 2 % dochodu z tej sprzedaży. W ten oto sposób przy każdych zakupach dokonywanych przez zdobytych przez Ciebie klientów Ty też zarabiasz!

W tym celu zarejestruj się w panelu Moja ESSKA lub wybierz podczas swojego pierwszego zamówienia opcję "Nowa rejestracja". Abyśmy mogli dodać prowizję do Twojego konta, pozyskani przez Ciebie klienci muszą podać nam tylko Twój liczący 14 znaków numer klienta w naszym sklepie. Numer ten znajdziesz np. w panelu Moja ESSKA > Dane klienta.

Następnie pozyskany klient może założyć swoje konto albo poprzez panel Moja ESSKA, albo podczas swojego pierwszego zamówienia, korzystajć z funkcji "Nowa rejestracja". Podczas logowania musi podać, że został przez Ciebie zwerbowany.

Prowizję otrzymasz podczas każdego z jego zamówień w postaci automatycznie dodanego bonu, który możesz następnie dodać do swojego salda. Podczas następnych zakupów online uzyskana przez Ciebie prowizja zostanie automatycznie uwzględniona. Pozyskany przez Ciebie klient również otrzyma automatycznie bon dla nowego klienta o wartości 5 % po dokonaniu pierwszego zamówienia..

Pamiętaj, że wypłata nadwyżki nie jest możliwa.
Możesz dokonywać oceny artykułów znajdujących się w naszym sklepie. W tym celu wybierz po prostu zakładkę "Oceny" i kliknij "Chcę ocenić ten produkt!". W przypadku artykułów posiadających różne warianty trzeba wiedzieć, że ocenić można jedynie podstawową wersję produktu. W rezultacie oznacza to, że nie ma możliwości oceny poszczególnych wariantów danego artykułu.

Artykuły, które zamówiłeś w naszym sklepie ze swojego konta możesz niezależnie od powyższego jednorazowo ocenić, otrzymując w podziękowaniu od nas bon o wartości 5 € -. W tym przypadku ważne jest, żebyś podczas składania zamówienia był zarejestrowany i zalogowany w sklepie. Po otrzymaniu przez nas zamówienia, zamówione przez Ciebie artykuły znajdziesz w swojej historii zamówień w panelu Moja ESSKA. Tam możesz, korzystając z poziomu szczegółów zamówienia, bezpośrednio dokonać swojej oceny. Bon zostanie wystawiony zaraz po ocenie artykułu.
W naszym sklepie możesz dokonać płatności za pomocą karty kredytowej, poprzez płatność z góry, PayPal, opłacając otrzymaną fakturę lub poprzez zlecenie obciążenia Twojego konta bankowego. Poszczególne formy płatności są wymienione przy funkcji zapytania lub zamówienia i wystarczy wybrać dowolną z nich. Zastrzegamy sobie jednak prawo do sprawdzenia zdolności płatniczej i ewentualnego zażądania w potwierdzeniu zamówienia innej formy płatności, na przykład płatności z góry.
Nieustannie czynimy starania, by nasza strona internetowa i system sklepu były jak najbardziej przyjazne w obsłudze i "pozbawione barier". Twoje propozycje odnośnie "babrier" w obsłudze, wyglądu czy przebiegu procesów zostaną poddane obiektywnej ocenie przez nasz zespół. Jeżeli Twój pomysł bądź wskazówka zostaną wdrożone na naszej stronie internetowej, otrzymasz w podziękowaniu bon o wartości 100 euro, który możesz dodać następnie do swojego salda poprzez panel "Moja ESSKA". Aby zgłosić propozycję zmiany, skorzystaj z naszego formularza kontaktowego.

Podczas kolejnych zakupów online wartość nadwyżki za bon zostanie automatycznie uwzględniona. Pamiętaj, że wypłata nadwyżki nie jest możliwa.

 

Zadowolenie naszych klientów i ich wierność są dla nas bardzo ważne. Dlatego staramy się dbać o dobre relacje z naszymi klientami. W przypadku ewentualnych niezgodności szukamy porozumienia i unikamy biurokracji.

Życzymy miłej wizyty w naszym sklepie!

 

Zespół ESSKA